Renne met de Kenianen - Reisverslag uit Iten, Kenya, Kenia van Adriaan Fransen Olfert Molenhuis - WaarBenJij.nu Renne met de Kenianen - Reisverslag uit Iten, Kenya, Kenia van Adriaan Fransen Olfert Molenhuis - WaarBenJij.nu

Renne met de Kenianen

Door: Olfert en Adriaan

Blijf op de hoogte en volg Adriaan Fransen

07 Februari 2013 | Kenia, Iten, Kenya

Geachte lezers,

Vanmorgen om 7.50 Keniaanse tijd opgestaan om ons voor te bereiden op een pittige training van 90 min met de lokale bevolking. We gingen op pad met de gebroeders kibet, beide al erg snel op de 10km, voor een cross country duurloop. Een van de gebroeders staat al op onze site met het team4mijl pakje.

Rustig gestart om al snel af te slaan naar een bosrijke omgeving. Meestal lopen wij de grote paden af in Kenia, om maar te proberen om onze kilometers snel te houden. Vandaag het plan Andes we gingen slalommend tussen bomen door, over rivieren, door Maisvelden en natuurlijk de heuvels niet te vergeten. Het was een lekkere en enerverende training waarbij wij veel nieuwe beelden hebben mogen opdoen van het Keniaanse landschap. Zo hebben wij prachtige watervallen, bosrijke omgevingen en prachtige blikken mogen werpen over de vallei.

Na 1 uur en 35 minuten waren we dan weer terug bij ons appartement. Vannochtend dachten we dat het zwaar zou gaan worden , maar het was een geweldige ervaring en een erg leuke training!!

Met vriendelijke groet,

Ad en ol

Adriaan Fransen

Adriaan Fransen en Olfert molenhuis vertrekken voor 4,5 week naar Iten Kenia om zich hier voor te bereiden op de marathon van Rotterdam. Volg onze verslagen om op de hoogte te blijven van onze bezigheden in Kenia!

Actief sinds 16 Jan. 2013