foto's kenya - Reisverslag uit Iten, Kenya, Kenia van Adriaan Fransen Olfert Molenhuis - WaarBenJij.nu foto's kenya - Reisverslag uit Iten, Kenya, Kenia van Adriaan Fransen Olfert Molenhuis - WaarBenJij.nu

foto's kenya

Door: olfert en adriaan

Blijf op de hoogte en volg Adriaan Fransen

05 Februari 2013 | Kenia, Iten, Kenya

Hieronder een aantal fotos van onze stage in kenia. De fotos varieren van de wedtrijd in eldoret tot aan de omgeving waar we ons bevinden

• 05 Februari 2013 - 21:51

René:

Olfert en Adriaan leuk verslag volgens mij zijn jullie een mooie ervaring rijker Hopelijk loop je geen voedsel vergiftiging op laat de koeien maar hangen .Op één foto zag ik boter van blue band staan volgens mij zijn jullie wel goed voor bereid wat eten betreft .
    Het lopen gaat goed ondanks de warmte en jullie vermaken je wel zo te lezen .
    Nog een hele leuke tijd daar en tot gauw.

Groeten Karin René Maud Gijs en Jet

Adriaan Fransen

Adriaan Fransen en Olfert molenhuis vertrekken voor 4,5 week naar Iten Kenia om zich hier voor te bereiden op de marathon van Rotterdam. Volg onze verslagen om op de hoogte te blijven van onze bezigheden in Kenia!

Actief sinds 16 Jan. 2013